Håller med kör med japs, blir härligt ljud samt att du kör ju en japs bil:P Men det bästa enligt mig är att man kan trycka ditt insatsen och få bilen till att låta nästan orginal. Vilket kan va skönt när man kör längre sträckor.
Om det blir japs blir det med insats. Som bilen låter nu går det inte att köra över 90km/h utan att hörseln skadas. Pris mässigt lutar det åt japsen och celian är ju en japanare.