4361
Sök

hjälp ang ljudet klipper på hög volym

669 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
#1
som rubriken. hjälp ang ljudet klipper på hög volym.

har nyss instalerat ljud i bilen.
problemet är när man trycker på som fan så klipper ljudet :S
spelar som fan sen klipp..1 sek...sen kommer det tillbaka så fort man sänker så slutar det.

drar det för mkt ström så när steget drar på som fan så blir det så låg volt att steget stängs av nån sec sen när volten går upp startar det??

kian nån förklara?..

jag har riktigt feta kablar. bra jord osv...

tacksam för svar//eddie


284 Inlägg
6 augusti 2008
#2
ja det kan mycket göjligt vara så att det är steget som klipper när spänningen blir för liten .  testa och mätt spänningen med en multimeter medans du spelar. är det så att det inte beror på spänningen kan det ju vara så enkelt att du har glapp i någon kabel  lr så e det cd n  som hoppar  har även varit med om att det har varit glapp i en säkring
Senast redigerat av ziderbeat (6 augusti 2008)



Sök