ja det kan mycket göjligt vara så att det är steget som klipper när spänningen blir för liten . testa och mätt spänningen med en multimeter medans du spelar. är det så att det inte beror på spänningen kan det ju vara så enkelt att du har glapp i någon kabel lr så e det cd n som hoppar har även varit med om att det har varit glapp i en säkring
Senast redigerat av ziderbeat (6 augusti 2008)