7 augusti 2008
Trådstartare
Någon som vet om det finns en högnivå förgrenare? En som går ut till två?
Ska koppla in ett extra steg till lådan i bilen och det sitter bara högnivå på orginal stereon..
Kabel är draget redan till orginal steget.. Och det tänkte jag behålla oxå till framsystemet.. Eller det är någon som har nått annat tips hur det ska kopplas? Mvh
Ha d saarvii