VAG, Volvo eller Subaru ?

_ZooN_ Blästrare/Lackerare
8 augusti 2008 · 651 Inlägg

Om du lägger några tusen till på 100 000 så får du en Coupé V6 02-05.. Provkör den! smile

M103
8 augusti 2008 · 1 570 Inlägg

C70:n såklart. Klart snyggast.

Walle_wandalen
8 augusti 2008 · 61 Inlägg

jag är väldigt nöjd med min c70 så ja tycker du ska välja den. den är inte så vanlig heller

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
8 augusti 2008 · 423 Inlägg

S3/S4 lr imprezan helt klart!

adambygg
8 augusti 2008 · 7 Inlägg

fan civic type R är slö, jag hade valt s4a biturbon smile

kohler
8 augusti 2008 · 671 Inlägg

Jag har bara kört Octavia RS av dom du listar men det är en jävligt bra bil. Mest bil för pengarna, så är det ju... sen om den är roligast... förmodligen inte. Men på pappret är det den bästa kompromissen.

Second is the first loser
Westergren Large Cap
8 augusti 2008 · 1 816 Inlägg

Subaru Impreza, helt klart! smile

Lowenhart fälg fantast
8 augusti 2008 · 1 086 Inlägg

hadde ja vart du hadde ja slängt pengarna på en passat 1.8 T, helst 03:an, kombi , går bra, bra lastmöjligheter, vill du glida så är den perfekt, vill du gasa, chippa och du har runt 200 hk

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
evilmaster
8 augusti 2008 · 385 Inlägg

og900turbo skrev:

prodrive skrev:

evilmaster skrev:
Imprezan är lätt det fulaste som rullar på vägarna idag tycker jag.
Det är ungefär som med foppatofflorna, många har dom, men dom är grymt fula big_smile

Det kommer från killen som äger den här kärran:

http://www1.garaget.org/archive/54/5398 … 966659.jpg

lol

HAHAHAH . ser ut som den skitigt o sänka bilen , skaffat 0,5 m kjolpaket ist lollollol

Har du sett hur den ser ut original? Den är sänkt, och ganska mycket dessutom.
Men jag förstår dig, du kör SAAB.

Seat Toledo "2.0 GT 16v" (1995)
prodrive Avstängd
8 augusti 2008 · 962 Inlägg

Det är rätt kul att du väljer mellan tex Volvo C70 och Impreza, det är ju 2 totalt olika bilar, C70n är ju en glassig lyxig glidarvagn och Imprezan en plastig, bullrig och allmänt obekväm busbil =Þ

Vill du ha något därimellan hade jag nog valt en Audi S3 eller en Audi S4, fast dom kostar väll 2 månadslöner att äga/serva?

Edit: Du har inte funderat på en Mazda 6 MPS? Det är en stenhård sleeper, fast den kostar väll lite mer än dom andra du nämnt.

Senast redigerat av prodrive (8 augusti 2008)

Adder Adder
8 augusti 2008 · 972 Inlägg

Vet att det är helt olika bilar men de är ju också fördelar och nackdelar med dem så vi får se.

Mazda 6 MPS drar iväg till ca 180 k kr och uppåt och det är jag inte villig att lägga nu men annars är de en cool bil.

Ta Toledo snacken någon annan stanns tack.

Samma visa med Hyundai Coupé tyvärr. De finns inga till salu =/

Senast redigerat av Adder (8 augusti 2008)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
jordenxxx
8 augusti 2008 · 26 Inlägg

jag varnar dej för skoda  har en polare han e inne på sin 14 skoda växellådorna går paj o när han bytt dem går motorerna sönder istället trots att han är pedantisk och underhåller dem   ne satsa på nån bil som vw passat mercedes E220  eller nån sån kanske en toyota eller nissan vad vet jag men strunta i skoda     o seat är inte krocksäkra men lycka till mvh johan

Mätarn på det röda, annars är vi döda.
jordenxxx
8 augusti 2008 · 26 Inlägg

föressten glömde en sak   volvo xc-90  är rätt fin o säker utta helvete mvh johan

Mätarn på det röda, annars är vi döda.
DRD
8 augusti 2008 · 38 Inlägg

Leta rätt på en fin S3 och du blir helnöjd!

Adder Adder
8 augusti 2008 · 972 Inlägg

jordenxxx skrev:
jag varnar dej för skoda  har en polare han e inne på sin 14 skoda växellådorna går paj o när han bytt dem går motorerna sönder istället trots att han är pedantisk och underhåller dem   ne satsa på nån bil som vw passat mercedes E220  eller nån sån kanske en toyota eller nissan vad vet jag men strunta i skoda     o seat är inte krocksäkra men lycka till mvh johan

jordenxxx skrev:
föressten glömde en sak   volvo xc-90  är rätt fin o säker utta helvete mvh johan

En MB går hel bort och en passat står ju i varje gathörn. XC-90 för 100 lapp tjena hej och en SUV i dessa tider skulle inte tro det.

Någon mera som hört att växellådorna på Octavia RS lätt pajjar för ingenting ? Har hört med många och den uppfattninger har jag inte få samt att det är ju ändå en VAG bil vilket borde göra att det är en låda som VW med flera också använder sig av.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
chrix
8 augusti 2008 · 188 Inlägg

Ja vad ska man välja??
Finns mycket att tänka på...
Tyvärr drav väl en S4 rätt mycket så kör man lite mer än vanligt så...
Jag hade nog köpt en S3..
Bekväma fram, GÅR att åka i baksätet, Diskreta men ändå ser man ju att det inte är en A3, 4wd e mycket trevligt, Går ok org och det finns massa kul...
Tyvärr inte kört, men åkt med en lagom moddad och var såååå impad och JA jag har åkt och kört en hel del bilar...
Vad har polare? ska man vara med i någon märkesklubb och hur aktiva är dom isf?


Men det ända rätta är ju att åka och provköra minst två av varje å sedan sålla ut bil efter bil, till slut har du hittat den du vill ha...

Å ändrar du dig e d ju bara att sälja å börja om!!!!

Undrar varför man ska hänga på massa plast runt bilen????
http://www.nogg.se/christianracing
http://www.mamut.com/gtr
http://www.gtiklubben.nu
Adder Adder
8 augusti 2008 · 972 Inlägg

chrix skrev:
Ja vad ska man välja??
Finns mycket att tänka på...
Tyvärr drav väl en S4 rätt mycket så kör man lite mer än vanligt så...
Jag hade nog köpt en S3..
Bekväma fram, GÅR att åka i baksätet, Diskreta men ändå ser man ju att det inte är en A3, 4wd e mycket trevligt, Går ok org och det finns massa kul...
Tyvärr inte kört, men åkt med en lagom moddad och var såååå impad och JA jag har åkt och kört en hel del bilar...
Vad har polare? ska man vara med i någon märkesklubb och hur aktiva är dom isf?


Men det ända rätta är ju att åka och provköra minst två av varje å sedan sålla ut bil efter bil, till slut har du hittat den du vill ha...

Å ändrar du dig e d ju bara att sälja å börja om!!!!

Det är exakt så jag har lagt upp de. Provkör sen och känner efter och sen bestämmer om de är nått att ha eller ej. Men problemet är ju att de inte finns några bilar till salu.. Så man inte kan provköra och sen köpa om de känns rätt.

Vill helst inte åka miltas för att bara provköra.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
chrix
9 augusti 2008 · 188 Inlägg

Ja är man kräsen så är det lite svårt, men bara att lusläsa Blocket, kanske går att åka några mil och kika på flera bilar på samma gång...

Undrar varför man ska hänga på massa plast runt bilen????
http://www.nogg.se/christianracing
http://www.mamut.com/gtr
http://www.gtiklubben.nu
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang