5501
Sök

Koppla in högtalare i framddrrar saab 900 -97

3 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
#1
Tja! Jag skulle koppla in högtalare i framdörrarna igår, också när jag dragit lös dörrsidan sitter det ju inga högtalare där vilket jag visste om, men det går en kabel till elhissar och diverse saker, men det går ju ej att dra en egen kabel till högtalarna eftersom det sitter en fet kontakt i dörren från bilens kaross, och man får ej någon kabel imellan där, ända utvägen då är ju att borra eget hål i karossen det har man väl ej lust med? Så nu undrar jag hur man egentligen ska gå tillväga för det måste väl finnas ett riktigt sätt?
Tack på förhand!

5 852 Inlägg
10 augusti 2008
#2
Tyvärr är borren enda sättet.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

7 283 Inlägg
10 augusti 2008
#3
Finns några lediga anslutningar i kontakten mellan dörren och bilen.
Går att borra upp dom och dra en kabeln genom.



Sök