10 augusti 2008
Trådstartare
Tja! Jag skulle koppla in högtalare i framdörrarna igår, också när jag dragit lös dörrsidan sitter det ju inga högtalare där vilket jag visste om, men det går en kabel till elhissar och diverse saker, men det går ju ej att dra en egen kabel till högtalarna eftersom det sitter en fet kontakt i dörren från bilens kaross, och man får ej någon kabel imellan där, ända utvägen då är ju att borra eget hål i karossen det har man väl ej lust med? Så nu undrar jag hur man egentligen ska gå tillväga för det måste väl finnas ett riktigt sätt?
Tack på förhand!