5477
Sök

blinkers problem

287 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
hejhej, har fått problem med min 740.. blinkersena funkar prima när jag har parkeringslyktorna på eller om ja har ljuset helt avslaget, men sätter ja på vanliga lyset och ska blinka åt höger, då blinkar den snabbt och svagt, men den funkar prima när parkeringsljuset är på eller om ljuset är helt avslaget hmm

vänster blinkers funkar prima även när vanliga ljuset är på, är bara höger blinkers som krånglar när vanliga ljuset är på..

mvh kim

volvo ska de va :)

287 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
kollade lite nu.. och då testade ja rycka ut en säkring i taget tills det börja hända saker.. och tillslut efter att ja ryckt ut några säkringar i taget så hittade ja en säkring som det hände började hända grejer när ja ryckte bort.. iaf, när ja tog bort säkringen så slocknade höger framljus, men blinkersen funkade smile men så fort ja satte dit säkringen igen så lyste höger framljus och blinkersen blinkade fort, och sen när ja slog av blinkersen så lyste blinkersen svagt... så blinkersen funkar när ja tog bort säkringen, men höger framljus funkade ej..

287 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
japp de har ja..

Eliminator
1 441 Inlägg
9 augusti 2008
alseryd, du är rätt på det! Där är felet garanterat.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

287 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
så det är fel på min dragkroks kontakt?

287 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
japp, det funkade skitfint smile så får fixa bra jord imon då:) tack för hjälpen big_smile men en fråga till smile vart sitter själva jorden till hel/halv ljuset?
Senast redigerat av kiiiimpa (9 augusti 2008)

287 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
okej:) aja får leta lite, och skulle ja ej hitta nått så äre bara att göra en egen jord nånstans...

tack så mycket smile

Driifter;)
1 630 Inlägg
10 augusti 2008
sitter på innerskärmen bid batteriet om ja inte kommer ihåg fel?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

Sök