6708
Sök

ta bort kontakter på msn..

1 779 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Tjenrea. tänkte då rensa bort lite kontakter på min msn. men de är ju så fruktansvärt segt att ta bort kontakterna en efter en, finns de inget knep så man kan markera alla man vill ta bort och sen bara skicka dom åt fan. smile

tack på förhand mvh tobbe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Fortare än kvickt
241 Inlägg
11 augusti 2008
ett bra knep för att det inte ska bli så hemskt mycket folk man inte känner: sluta ragga på lunarstorm...

Akta lacken pappskalle!

Hmm.
11 augusti 2008
Gonken skrev:
ett bra knep för att det inte ska bli så hemskt mycket folk man inte känner: sluta ragga på lunarstorm...

+1

1 779 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
har inte lunarstorm så de e lite svårt du, men har du inget vettigt svar på hur man kan ta bort fler i taget så kan d ju skippa att skriva..

Random Hero
4 047 Inlägg
11 augusti 2008
nej det finns inget sånt, msn är inte riktigt tänkt att användas så som vi ungdomar använder det

Dog food lid. Backwards

1 779 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
nej det finns inget sånt, msn är inte riktigt tänkt att användas så som vi ungdomar använder det

okej tack för svaret. då blir de att sätta sig nån dag å pilla med de där då. big_smile

7 100 Inlägg
11 augusti 2008
ta bort vet ja inte,men blogga dom kan du ju göra!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Maizer
11 augusti 2008
Gonken skrev:

Vissa verkar veta vad dem pratar om.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
11 augusti 2008
Maizer skrev:
Gonken skrev:

Vissa verkar veta vad dem pratar om.

1+ lol

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Sök