Så grym Lägger upp en bild på den andra som var där. Riktigt heta Ett fisheye objektiv har jag inte råd med. men man kan alltid försöka! Lätt meckad! här behövs inga domkrafter å krafs för att byta olja mm. mmm, vill ha! Hipphopp kärran ute å rullar Charger. mmm bilporr på hög nivå! Grönt e skönt, eller hur var det? BMW baserad jänkare. såg förövrigt riktigt bra ut! Lååååg Flammmes e alltid lite fränt. Riktigt häftig musse! En översiktsbild tagen i ena änden av gräsmattan.
De var ett par bilder som jag tog på Wheels Nationals på Barkaby. Tog betydligt fler som kan skickas över via mail/msn eller liknande om någon skulle vara intreserad av allihopa ( ca 150-200bilder) Här nedan följer ett par bilder från Crusingen i Stockholm. Mums! "Lammkött sökes" hahahha Lite modernare jänkare. dock riktigt tuff ändå! Härlig jänkare. gillar stuket! No comment Crusingens minsta bil?? hahaha. undra vad miljöpartiet har och säga om den här? Mindre kul Partybussen! Buuuurnis Sveavägen strax innan snuten spärrade av. stämmningen på topp!
De var en del av mina bilder. Får passa på å tacka alla som var där för en trevlig kväll så syns vi förmodligen nästa år igen hoppas jag. Tack å hej