12 augusti 2008
Trådstartare
huvudenhet jvc kdg 632, tror jag den heter.. mtx thunder 5,25 i fram o bakdörrar, boston acoustics 6x9or i hatten (open air så kanske ska koppla ur dom) jag ska driva dom med biltemas dyraste steg, har inte råd att köpa nåt nytt nu... och sen gas monoblocket till bassarna.
men vet du vilken skillnad det är ljudmässigt mellan basarna? vill veta om det spelar bättre än biltema steget och en enkel mds fanatic bas som är i nu.
tror inte att jag spelade in den rätt från början, och att stegets kraft inte räcker till..