4714
Sök

Smygreklam för garaget.org på blocket

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
Bara jag som har tänkt på att många tar bilder från gorg när dom lägger ut annons på blocket, och på dom bilderna står det ju garaget.org på, plus att många (inkl mig) länkar till sin bil i sina annonser... Det måste ju vara bra smygreklam för garaget.org igentligen? tongue

Ganska meningslös tråd, vet inte vad jag vill ha sagt med den heller, men det var bara en sak som jag tänkte på. smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
12 augusti 2008
ja vi får ta betalt av chrizz..ha ha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
haha ja visst lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
12 augusti 2008
Jag hittade faktiskt garaget på det sättet... blev nyfiken på vad det där jäkla "garaget" som det stod på var och varannan bilannons innebar och gick och kollade... Det är några år sen nu... tongue

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

terazzi
12 augusti 2008
Men det e asbra då vissa annonser knappt skriver vad som är gjort med bilarna wink fick tex tag på en snubbe idag som hade en 200sx på blocket som ja va intresserad av ^^ tacka garaget big_smile haha

OEM <3
6 957 Inlägg
13 augusti 2008
Sen är de e bra sätt att länka sin bil för mer fakta å bilder...så blir inte annonsen så dyr roll
De tkr ja e bra lalalala tongue

OEM <3

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
13 augusti 2008
Haha, jag vågar inte länka till mina bilar. Har ju ffs spindelnät på dem. :S

/ichi

anna_catharina
13 augusti 2008
haha, japp. Ett perfekt sätt att visa hur mkt tid o pengar man har lagt ner på bilen!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
haha och jag har länkat till min bil på min annons så har jag världens bästa första bild, perfekt när man ska sälja lol

NeonX
13 augusti 2008
Rätt gött att kunna kolla trådar personen skapat, inlägg o.s.v också, så kan man se om de vart problem med bilen lr inte o.s.v

Sök