13 augusti 2008
Trådstartare
Hej! Har nyss installerat ny stereo och högtalare. Har stått still och testat ljudet och ställt in det som går tills jag blev nöjd. Sedan när jag körde iväg blev ljudet sämre. Det är som att all bas försvinner och ljudet blir "diskantiskt" och rösterna blir pipiga och man vill bara stänga av stereon. Vad kan det bero på?
Stereo: Pioneer DEH-4000UB
Högtalare: Gas 5,25"
Sen undrar jag också ifall det blir stor skillnad ljudmässigt av att ha två framsystem istället för ett?
Tacksam för svar eftersom det när jag kör som jag vill ha ljudet!
Senast redigerat av Olssonz (13 augusti 2008)