5413
Sök

bi ljud i högtalar

3 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har problem med mina högtalar i båda 6,9 orna och basarna det låter bra tills jag vrider om tändingen då tjuter det hella tiden.
någon som vet vad jag kan göra?

akut behov av hjälp.

SkenLaddRacing
130 Inlägg
13 augusti 2008
#2
generatorvin låter det som..kolla över så inte strömkablen ligger nära lågnivån,sen om inte de räcker kolla över dina jordkablar från motor till chassi osv men mest troligen har du strömkablen förnära..mvh brange

SkenLaddRacing

3 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#3
ok tack för hjälpen


Sök