Har problem med mina högtalar i båda 6,9 orna och basarna det låter bra tills jag vrider om tändingen då tjuter det hella tiden. någon som vet vad jag kan göra?
generatorvin låter det som..kolla över så inte strömkablen ligger nära lågnivån,sen om inte de räcker kolla över dina jordkablar från motor till chassi osv men mest troligen har du strömkablen förnära..mvh brange