Oj oj MilleN nu är du ute på hal is.
Det enda som kommer från ljudkortet är ju signalen. Ja precis och låter den signalen dålig och sedan förstärks 20ggr o ut i högtalarna så blir det skit. Steget förstärker bara signalen, det kan omöjligt göra så den signalen låter bättre.
Det är i starten på kedjan allt avgörs om det låter bra. Eller så blir det skit in skit ut!
Kortet du nämner är ju mera till hemmabio med alla format och utgångar.
Senast redigerat av Rickard-v (15 augusti 2008)