Her en MDS 12 som kostar 2300kr och sedan för 3000kr.. DUnkar fint men sugen på att montera in någon fler bas då jag har ett Pioneer steg som bara ligger.. Någon som kanske vet någon bra bas för 1000-1500 som är väl värt pengerna? Kanske någon okännt märke?
Är de dumt? Kanske bättre att ta slutsteget jag har och koppla de til lett par grymma 6*9er då?
eller koppla på framsystemet...
Sitter ett MDS kittsystem där och han på MDS tyckte att slutstegp å de systemet behövdes inte.. Man fick lite mera men inte så de va värt pengerna iaf..
Hahaha...där ser man vad killarna på MDS vet om ljud. Ett steg till framsystmet blir ALLTID bättre än att driva det på CD spelaren. Om man så köper ett på Jula, Biltema eller classes så blir ljudet mera kraftfullt. Koppla in steget på framsystmet och testa.
Hahaha...där ser man vad killarna på MDS vet om ljud. Ett steg till framsystmet blir ALLTID bättre än att driva det på CD spelaren. Om man så köper ett på Jula, Biltema eller classes så blir ljudet mera kraftfullt. Koppla in steget på framsystmet och testa.
Han sa ju att de blev bättre men inte så stor skillnad så att jag skulle lägga ut 3000 på ett bra steg..
Hahaha...där ser man vad killarna på MDS vet om ljud. Ett steg till framsystmet blir ALLTID bättre än att driva det på CD spelaren. Om man så köper ett på Jula, Biltema eller classes så blir ljudet mera kraftfullt. Koppla in steget på framsystmet och testa.
Han sa ju att de blev bättre men inte så stor skillnad så att jag skulle lägga ut 3000 på ett bra steg..
Jo fast enligt dej så verkar det ju bättre att sätta det steget du har på 6x9" bak...
sebbanboy14 skrev:
Oscarr skrev:
sebbanboy14 skrev:
Är de dumt? Kanske bättre att ta slutsteget jag har och koppla de til lett par grymma 6*9er då?
eller koppla på framsystemet...
Sitter ett MDS kittsystem där och han på MDS tyckte att slutstegp å de systemet behövdes inte.. Man fick lite mera men inte så de va värt pengerna iaf..
Ska du sätta in et steg till..sätt det då till framsystemet så kommer det göra mest nytta.