11 augusti 2008
Trådstartare
Tjenare gott folk, tänkte kolla med er, har köpt hem ett par sidokjolar till min Svarta Celica som ska monteras, passformen var inge vidare,men efter mkt slipande och sågande så fick jag till det, men nu så ska de limmas fast innan jag kan spackla alla kanter osv, så nu till frågan, vad för lim använder man?
I och med att dom är lägre än original så kommer det att vara mellanrum mellan chassiet och kjolen, och eftersom jag inte är så förtjust i smuts och ljud, samt att jag vill att de ska vara stabila så tänkte jag att jag kan fylla dem med typ fogskum?
Är tacksam för alla svar, och snälla gnällande om likadana trådar osv kan ni hålla för er själva, eller skapa en gnäll tråd o häng där:)
Bilder kommer inom kort!!
Senast redigerat av Blue_celicA (11 augusti 2008)