6653
Sök

köpråd ang dvd i bilen

669 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
#1
hallå
har börjat fundera över dvd i bilen:P
jag är riktigt sugen på en såndär när skärmen åker ut från cdn.

max pris är vell 4 tusen som jag vill lägga ut. hellst så lite som möjligt bara grejjerna är bra å håller vad dom lovar.

jag behöver tipps.

langa upp i tråden !
//eddie


RM-operatör
667 Inlägg
19 augusti 2008
#2
Det närmsta du kommer den summan, är nog Audiovox hos BRL.
Antar att det är hyffsad kvalitet på den. Om du "någonstans i Sverige" har nära till BRL, så gå in där och be dom demoköra en sån för dig.


Garaget Video Crew
842 Inlägg
19 augusti 2008
#3
Finns hur många som helst till det priset kolla tradera (ja dom säljer nya) eller googla. Har kommit sjukt många kina kopior.

2 665 Inlägg
19 augusti 2008
#4
En bra riktigt bra dvd är Denon 2910, Sån har jag. Har både dvi och hdmi ut

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 augusti 2008
#5
Swedenrockers skrev:
I bilen? Har den även skärm som kommer ut? Du behöver nog glasögon.wink
Rickard-v skrev:
En bra riktigt bra dvd är Denon 2910, Sån har jag. Har både dvi och hdmi ut


Hahahahaha åh fy faen, dagens garv införskaffat. Det tackar vi för tongue


För fyra lax kan man få en splitter ny JVC KW-AVX810 från USA. Jag köpte en sådan på ebay.com och med alla avgifter osv betalda så gick den på cirka 4000kr.

Och BTW, sök i forumet nästa gång. Det finns med stor sannolikhet ett hundratal likadana trådar här på garaget wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök