Swedenrockers skrev:
I bilen? Har den även skärm som kommer ut? Du behöver nog glasögon.

Rickard-v skrev:
En bra riktigt bra dvd är Denon 2910, Sån har jag. Har både dvi och hdmi ut
Hahahahaha åh fy faen, dagens garv införskaffat. Det tackar vi för

För fyra lax kan man få en splitter ny JVC KW-AVX810 från USA. Jag köpte en sådan på ebay.com och med alla avgifter osv betalda så gick den på cirka 4000kr.
Och BTW, sök i forumet nästa gång. Det finns med stor sannolikhet ett hundratal likadana trådar här på garaget

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P