19 augusti 2008
Trådstartare
Tänkte kolla om nån vet hur man gör om man vill "ändra" färg på belysningen i mätarhus, klimatanläggningen mm, vill skifta från rött/orange till blått?!
Om det går överhuvud taget att göra så?
På min Bmw M3 3,2 -96.
Jätte tacksam för svar/Nazty
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e