3880
Sök

vad ska jag måla Förslag?

194 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
#1
Heej jag körde sönder min bakaxel på min amazon cab.. så jag tänkte måla upp den nya.. den är röd och svart men jag skulle vilja ha nott på Biffklumpen bakot men vaad? hadde tänkt mig typ en daskalle lr not..:S vet inte .. ingen som har nott bra förslag och i så fall kan nu länka till en bild lr nott:P mvh Freddan

Bilder

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44192/436489_f0kmmz.jpg
så ser den ut då:P



https://www1.garaget.org/gallery/archive/44192/436494_78dhgc.jpg

Där äre då jag vill ha nott:S men VAAAAD!!!!  dålig bild jag vet men men så äre ibland:P

Tack på förhand:D
Senast redigerat av _freddes (19 augusti 2008)


3 714 Inlägg
19 augusti 2008
#2
volvo märket?
kalle pissar på polis?
nån seriefigur ?
skriva amazon?

fantasin kan bidra med mycket ibland

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Eliminator
1 441 Inlägg
19 augusti 2008
#3
Smiley.
Svenska flaggan.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

194 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
#4
bollen1986 skrev:
volvo märket?
kalle pissar på polis?
nån seriefigur ?
skriva amazon?

fantasin kan bidra med mycket ibland

Volvo märket skulle fan vara tufft:D


Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
20 augusti 2008
#5
ja röstar med på volvo märket:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/


Sök