7693
Sök

bytt bilstereo... ström men inget på displayen.

1 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hej

Igår bytte jag min cdspelare som var trasig mot en gammal hederlig panasonic bandspelare. Jag har testat två st pana. bandspelare men det har varit samma fel med båda. Ström går till dom för det blinkar en röd securty lampa bakom displayen. Va fanken är det för galet?
Hörde om någon upplåsningskod i instruktionsboken, men vad gör man om man inte har den? och hur ska man kunna knappa in den om det är dött i displayen???


Sök