7564
Sök

Angeleyes halv- eller parkeringsljus?

250 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
#1
Jag undrar om angeleyes räknas som halv- eller parkeringsljus! Anledningen till att jag undrar är om man får ha dem tända samtidigt som dimljusen. Eller det finns kanske både halv- och perkeringsläge på de flesta angeleyes? Det gäller en helt ny strålkastare med org.angeleyes i, alltså inte ringar som ska sättas in i den vanliga strålkastaren...

Diamond
540 Inlägg
23 augusti 2008
#2
räknas som P-ljus..

I'm Rick James Bitch!


Sök