23 augusti 2008
Trådstartare
Jag undrar om angeleyes räknas som halv- eller parkeringsljus! Anledningen till att jag undrar är om man får ha dem tända samtidigt som dimljusen. Eller det finns kanske både halv- och perkeringsläge på de flesta angeleyes? Det gäller en helt ny strålkastare med org.angeleyes i, alltså inte ringar som ska sättas in i den vanliga strålkastaren...