23 augusti 2008
Trådstartare
Köpte mig en calibra 16v idag och säljaren sa att bensinmätaren nyligen har lagt av och han påstår att det är ett relä som har pajat.
Men om det nu skulle vara givaren, kan man komma åt givaren utan att behöva plocka loss tanken, d.v.s om det finns ett hål i golvet på bagageutrymmet då plocka loss givaren där igenom?
Sen en fråga till, motorlampan lyser när man gasar lite hårt och jag fick höra att det är nån felkod som man kan läsa av, kan det ha nånting med givaren till tankmätaren att göra?
//Tack på förhand, Elitemaster ny medlem här