3043
Sök

Viggenvinge???

5 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
Tja!

Jag undrar om det e någon som vet vart man kan få tag i Viggenvingen till ett bra pris?

Kanske e nån som har någon liggandes?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 augusti 2008
Speedparts ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 653 Inlägg
24 augusti 2008
kolla med försvarets materielverk om du kan få tag på en, men det är nog rätt svårt att köpa som privatperson...

*ironi*
Senast redigerat av Thullen (24 augusti 2008)

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
24 augusti 2008
Thullen skrev:
kolla med försvaret om du kan få tag på en, men det är nog rätt svårt att köpa som privatperson...

*ironi*

HAhHAHAHAHAhahahahahahahahaha

Detta var fan tom bättre än Zwudda's motorhaveri ^^;

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

5 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Speedparts ??

Ok, tackar! Ska ta mig en kik där!

OEM <3
6 957 Inlägg
24 augusti 2008
icetrip skrev:
Tja!

Jag undrar om det e någon som vet vart man kan få tag i Viggenvingen till ett bra pris?

Kolla bara STCS köpesannonser...alla vill ju ha en, ja fråga ju dig i våras om du ville köpa en original
som ja hade liggandes wink

Men annars är väl realcars de närmsta du kan komma? Blocket är väl din vän å STCS köp å sälj
Testa köpesannonser på div. sidor?

OEM <3

5 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
Bjork skrev:
icetrip skrev:
Tja!

Kolla bara STCS köpesannonser...alla vill ju ha en, ja fråga ju dig i våras om du ville köpa en original
som ja hade liggandes wink

Men annars är väl realcars de närmsta du kan komma? Blocket är väl din vän å STCS köp å sälj
Testa köpesannonser på div. sidor?

Jo det kommer jag ihåg att du gjorde.. men jag va ju för sent ute då, du hade redan sålt den när jag hörde av mig dessvärre.. hmm

Men tack för tipset, får kika runt lite..

Sök