jag vet inget om just soundstorm.. men de flesta spelar bra med bra slutsteg...
Jag har testat kicker, focal, alpine. och har just nu Impact..
Kicker rekommenderar jag inte för att ha 6,5" kit.
Focal och alpine är riktigt fina grejer.
men nu kör jag med Impact. hur nöjd som helst och spelar bra och högt.
har även en vän som kör Hertz rakt igenom. spelar helt underbart.
kolla in bilradniohuset.se.
Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se