varför skulle de inte funka?? de går ju använda data skärmen som tv:e och tv:e skärmen som data skärm. känner en som har sin 42" tv:e skärm till datorn och de är vell typ tv:e skärmar de har i bilar
Precis som Zairon säger så är det två helt olika grejer. Vad man behöver för att få det och fungera är helt enkelt en Video-converter som gör om analogt till digitalt
Har aldrig stött på en videoconverter som ger fullgott resultat, dock så går det utmärkt att koppla en dator till just en datorskärm Då behöver man inte löda heller.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.