25 augusti 2008
Trådstartare
Jag har problem med indikeringslampan "öppen dörr" på min Saab 9-5, mitt under färden kan det lysa på instrumentpanelen att förardörren är öppen, och lamporna tänds, vilket är mycket irriterande. Indikeringslampan tänds och släcks hela tiden. Vad kan det vara för fel? Dörren är ju ändå stängd.
Senast redigerat av Andreas_Nyberg (25 augusti 2008)