6372
Sök

problem med garaget

1 161 Inlägg
20 april 2006
Trådstartare
hej..
ja undrar om det är någon mer än ja som har problem med att öppna öppnings sidan?
jag fick gå in genom en tidigare länk på en bil som ja vart inne på innan o då gick de att komma in..
Mvh jonas

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
20 april 2006
Det är garaget:s server...Chrizz jobbar på det:P

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

129 Inlägg
20 april 2006
__hogberg__ skrev:
hej..
ja undrar om det är någon mer än ja som har problem med att öppna öppnings sidan?
jag fick gå in genom en tidigare länk på en bil som ja vart inne på innan o då gick de att komma in..
Mvh jonas

Du är inte ensam

B | B E | C | C E

Administratör
11 968 Inlägg
20 april 2006
__hogberg__ skrev:
hej..
Mvh jonas

yes. det går lite upp och ned nu hmm

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

914 Inlägg
20 april 2006
Börjar vi bli för många chris ? smile

21 761 Inlägg
20 april 2006
Du får nog sätta en 100F kondensator på nätdelen till servern, då blir det säkert bra. Eller byta ut strömkabeln till en 150mm2.

1 161 Inlägg
21 april 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
__hogberg__ skrev:
hej..
Mvh jonas

yes. det går lite upp och ned nu hmm

okej ja blev lite små grinig för ja har precis fått igång internet igen o då börja de krongla så ja va tvungen att fråga om de va fel på datorn eller sidan:)...

10 287 Inlägg
21 april 2006
Det blev segare efter det att Chrizz ändrade till större font. Om han ändrar tillbaka till mindre font så går det snabbare för då tar varje bokstav mindre plats i sladden.

/Göran

Drönirettab skrev:
Du får nog sätta en 100F kondensator på nätdelen till servern, då blir det säkert bra. Eller byta ut strömkabeln till en 150mm2.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Administratör
11 968 Inlägg
21 april 2006
Ronnie.L skrev:
Börjar vi bli för många chris ? smile

Nejdå. Servern klarar betydligt mer än så här, men ibland blir det fel ändå.

Verkar ha löst det nu. Vi får se hur det fungerar ikväll.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

21 761 Inlägg
21 april 2006
Sharky skrev:
Det blev segare efter det att Chrizz ändrade till större font. Om han ändrar tillbaka till mindre font så går det snabbare för då tar varje bokstav mindre plats i sladden.

/Göran

Drönirettab skrev:

Bara det inte blir för små bokstäver, det blir vassa kanter på dem då och då kan det bli rivskador inuti sladden.

Sök