2293
Sök

Stulen R-vinge

2 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Så jävla tröttsamt o gå ut o se bilen som den ser ut nu !
Puckon som inte kan hålla fingrarna borta och förstöra för alla andra
Skaffa er ett liv.

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
27 augusti 2008
Beklagar. Verkligen.

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

1 878 Inlägg
27 augusti 2008
tråkigt att höra. har själv blivit av med ett gäng vingar. det är skit tråkigt. men men. den vingen kommer du nog inte att få se igen. så länge det inte är nån a-traktor fjortis som har stulit den som dyker upp.

Alltiallo - Styrlapp BE CE
559 Inlägg
27 augusti 2008
De e förjävligt rent ut sagt!

Mvh Thomas

1 062 Inlägg
27 augusti 2008
att dom vingarna inte ska gå att få ha ifred... sad

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 augusti 2008
Ville du bara gnälla av dig så kan du använda bloggen, vill du ha hjälp att hitta vingen så säg hur den ser ut (färg o kanske eventuella kännetecken du har osv osv) och var den blev stulen...

2 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Ville du bara gnälla av dig så kan du använda bloggen, vill du ha hjälp att hitta vingen så säg hur den ser ut (färg o kanske eventuella kännetecken du har osv osv) och var den blev stulen...

har du själv varit utsatt för att komma ut till din bil o den inte ser ut som när du lämnade den sisst, gör du de så kanske du förstår, De är fan inte kul, bara en massa extra arbete för att nån tattare inte kan köpa sina egena grejor o lämna andras i fred !

Evolution Garage
171 Inlägg
27 augusti 2008
Inget skoj sådant, vi får in ca 1-2 nya R vingar i veckan på jobbet för lack. Nästan alltid så att kunden fått dom stulna.
Har även lackat om ett par begagnade, men man vet ju dock inte om dom vart stulna.
Tråkigt att folk ska vara så klåfingriga.

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

5 089 Inlägg
27 augusti 2008
welcome to the club;P jag skulle verkligen vilja veta vart alla slutna r-vingar hamnar. jag har gjort märken på båda mina r-vingar som blivit stulna på bilen att det går inte ta bort eller syns om man inte tänekr på det, och jag har kollat på varje r-vinge jag har sätt men ingen funnen än, måste vara betällningsjobb;P

\Lindgren

Sök