5081
Sök

Instrumentbelysning i S40 fas I

Prisjägare
238 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hejsan

Det har varit en del trådar om instrumentbelysning och jag hakar på och frågar om s40 fas I.

Kort och gott:
-Hur svårt är det?
-Några tips?



Hade varit trevligt med några bilder också.



Ps. Såg några från s60, funkar det på samma sätt?

\m/(><)\m/
742 Inlägg
21 augusti 2008
#2
Lånar tråden lite.. Är lite sugen på att byta till blåa dioder i all instrumentering.. så jag undrar om någon vet exakt vilka lampor det ska sitta överallt och vart det finns att beställa alt hämta.. gärna nån sida och artnr på dom så man inte behöver riva ut allt för att kolla va de e för lampor och sen behöva vänta i en vecka innan man får lampor, behöver bilen dagligen! ni som inte vet exakt.. gissa inte ihop nått. tack på förhand
Bilen är en S40 T4 -98
Senast redigerat av t4racing (21 augusti 2008)

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Prisjägare
238 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
#3
Ingen som vet? yikes

x40
1 209 Inlägg
28 augusti 2008
#4
jag vill gärna veta oxå d, ska oxå göra d???? och vet ni hur man bytter sidomarkering på s40 har dom gula kvar har inte gjort så mycket med bilen...

Volvo S40 turbo.

645 Inlägg
28 augusti 2008
#5
Antennfixarn är killen som vet hur det ska göras wink PM:a honom så får ni grymma svar smile


Sök