lackera interiören

HForsberg Styla en bil från grunden räcker!
26 augusti 2008 · 187 Inlägg

Tjenare, hur tycker ni ja ska lackera interiören, vad ja ska lacka och i vilken färg.
Funderar på gult men vette fan..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/75449/443698_eb7beo.jpg
Hur ska ja lackera?



Kör gärna lite paint o uploada upp smile big_smilebig_smile

tack på förhand

Kesler
26 augusti 2008 · 3 650 Inlägg

Tycker du ska klä ramen runt värmereglagen och steron med kolfiber tejp..blir nog riktigt snyggt! Tycker du ska hålla det lite stilrent, lacka inte brädan, skulle bara bli kladdigt och se förjävligt ut smile

rough_boy
26 augusti 2008 · 811 Inlägg

jag tänkte fråga samma sak  jag ahr en cordoba (röd  och jag ska lacka detaljerna röda ocg grå sen klä resten med moccaskinn

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
soundnstyle
27 augusti 2008 · 36 Inlägg

Jag skulle rekommendera att du lackar alla plastdetaljer, typ plasten som håller knapparna. inte bara plattan där värmereglagen sitter. Antar att den går runt mätarhuset också...skulle bli riktigt nice. Jag har gjort allt i min gamla Audi om du vill kolla på hur de kan se ut.

Lycka till...

Ljud o styling galen
Åker Volvo och bagge.
www.soundnstyle.se
Volkswagen 1303S "Kameleonten" (1973)
fleng Kylmontör
27 augusti 2008 · 64 Inlägg

vitt går alltid hem tycker jag när man ska lacka interiören! riktigt fräsht!

Får jag låna din styrbox?
in_cold
27 augusti 2008 · 33 Inlägg

Har precis lackat mittkonsollen i min 206a i silvermetallic, blev riktigt snyggt, dock inga bilder än

kenny_crx
28 augusti 2008 · 836 Inlägg

Att lackera det gult kommer inte bli bra...kommer se kladdigt ut...silver går alltid hem lite uttjatat men som sagt funkar till alla bilar och färger, men gult njääää ( bara egen åsikt)

Honda CRX "Sparkles" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang