Mitt Xbox 360 strular.. igen

Mr_ChriL Polestar
27 augusti 2008 · 155 Inlägg

tjena

Om ni kanske minns så fick mitt xbox 360 ring of death för ca 3 veckor sedan. Och jag ringde supporten och sedan så kom UPS och hämtade mitt 360. Dom skickade det till tyskland och jag fick hem det idag. Jag starta den som vanligt, det fanns inga fel. Men sen när jag skulle stoppa i en spelskiva så funkade inte läsaren på xboxet. Det står bara "unplaybare disc". Jag har testat att stoppa i olika slags skivor och startat om den. Men det står samma sak. Cdläsaren startar inte enes :S Någon som vet vad det är för fel? Kan man fixa detta själv? Jag orkar inte skicka mitt 360 till tyskland igen.

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Mr_ChriL Polestar
27 augusti 2008 · 155 Inlägg

Någon?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
maccswe
28 augusti 2008 · 200 Inlägg

Mr_ChriL skrev:
tjena

Om ni kanske minns så fick mitt xbox 360 ring of death för ca 3 veckor sedan. Och jag ringde supporten och sedan så kom UPS och hämtade mitt 360. Dom skickade det till tyskland och jag fick hem det idag. Jag starta den som vanligt, det fanns inga fel. Men sen när jag skulle stoppa i en spelskiva så funkade inte läsaren på xboxet. Det står bara "unplaybare disc". Jag har testat att stoppa i olika slags skivor och startat om den. Men det står samma sak. Cdläsaren startar inte enes :S Någon som vet vad det är för fel? Kan man fixa detta själv? Jag orkar inte skicka mitt 360 till tyskland igen.

Tror du har fått ett riktigt måndags ex, tyvärr så låter det som du måste lämna in den igen om du inte vill pröjsa för en ny läsare själv och byta.

Mr_ChriL Polestar
28 augusti 2008 · 155 Inlägg

maccswe skrev:

Mr_ChriL skrev:
tjena

Om ni kanske minns så fick mitt xbox 360 ring of death för ca 3 veckor sedan. Och jag ringde supporten och sedan så kom UPS och hämtade mitt 360. Dom skickade det till tyskland och jag fick hem det idag. Jag starta den som vanligt, det fanns inga fel. Men sen när jag skulle stoppa i en spelskiva så funkade inte läsaren på xboxet. Det står bara "unplaybare disc". Jag har testat att stoppa i olika slags skivor och startat om den. Men det står samma sak. Cdläsaren startar inte enes :S Någon som vet vad det är för fel? Kan man fixa detta själv? Jag orkar inte skicka mitt 360 till tyskland igen.

Tror du har fått ett riktigt måndags ex, tyvärr så låter det som du måste lämna in den igen om du inte vill pröjsa för en ny läsare själv och byta.

vad kostar det och köpa en ny läsare?

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
Mortalis VW-nörd?
28 augusti 2008 · 4 332 Inlägg

Pröva å ring xbox supporten? ibland kan man få lite tips man kan göra själv..Ibland e de ju lättare än man själv kan tro, men du verkar ha rätt osis

Corradojames
28 augusti 2008 · 25 Inlägg

Tjabba du ska få en sida av mig som har tillbehör o chips det e inte så farligt dyrt faktiskt men lämnar det på pm till dig wink

Kajlie Garaget Video Crew
28 augusti 2008 · 842 Inlägg

Du ska nog INTE pilla på det själv om du har garanti kvar. Bättre o lämna in den, öppnar du den så knäcker du plomberingen och då e det kört :> (har jag för mig iafall)

Tomten Tomten
28 augusti 2008 · 1 065 Inlägg

ring MS o prata om du har granti kvar annars tycker jag du ska vända dig till PSXCARE i stholm.

En ny 360 med 60gb o hdmi kostar ju ca 2600 just nu det är ju ändå pengar

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang