Det har börjat hacka som fan när man spelar, och skivan har inte en repa för att spelet är nytt.. Men de hackar ganska så mycket.. skit irrieterande när man spelar prostreet... Jag har inte prövat om det gör så på dom andra.. Men ja antar det.. va fan är fel nu ?
linsen är nog paj. Hade samma fel på min 360, största misstaget jag gjorde va att köpa en 360. sålde den illakvickt och köpte istället PS3. Felfri sen jag köpte den när den kom ut!.
låter ju som att dvd-spelaren håller på o ge upp kanske?
Digital_Kicker skrev:
linsen är nog paj. Hade samma fel på min 360, största misstaget jag gjorde va att köpa en 360. sålde den illakvickt och köpte istället PS3. Felfri sen jag köpte den när den kom ut!.
Och ändå sitter jag med en första generationens X-box 360 o har funkat helt felfritt sen det köptes ur butik... hmm...
Hackar det hela tiden? Tyvärr så har 360 en stor nackdel, och det är att de blir varmt. Och det i sin tur kan göra så att lasern läser fel-> framstår som hackningar.
Laggade som fan på min 360 när jag lirade NFS Carbon, bytte in liret mot ett nytt men samma sak där. tror det har hänt nåt annt spel också men annars är det bara så där små hack typ nån gång i veckan bara.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX