5848
Sök

Någon som kan billjud?

2 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
#1
Hej,

jag funderar på att byta ut mina originalhögtalare på min Saab , 00, 2.0 , kombi

vet någon vad det är för tum på dem originalen som sitter i? jag har inte vågat riva loss kåpan för att ta en titt själv..hmm

194 Inlägg
1 september 2008
#2
6.5" i framdörrarna, 3.5" i instrumentbrädan! är jag rätt säker på!


Administratör
11 968 Inlägg
1 september 2008
#3
Läs rubriksanvisningarna innan du skapar en tråd i forumet.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18178

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök