4960
Sök

Majblomma i bakrutan. I vägen för toning.

3 354 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
#1
Behöver råd med att få bort 2 Majblommor som är ditsatta på insidan av bakrutan.
har även värmetrådarna på insidan och jag undrar om det är möjligt att få bort blommorna utan att behöva göra sönder trådarna.
Jag vet inte om det kan hjälpa med att bl.a sätta på värmern så de "smälter" Limmet på blommorna.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

I got Dubs!
2 423 Inlägg
31 augusti 2008
#2
Majblommor brukar sitta rätt löst. testa pilla o kanten o dra bort. annars värm försiktigt med en värmepicka.
limmet tar du bort med t-röd


2 953 Inlägg
31 augusti 2008
#3
säg cowabunga sen göru en karate spark på dom om dom inte åker bort då så kan blöta ner dom i aciton å sen gnugga bort dom

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

3 354 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
#4
ok. får testa o se. vill inte åka på att laga trådarna sen bara:P

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 813 Inlägg
31 augusti 2008
#5
ta T-röd och gnugga hågt på blomman i kanterna och ta en skrapa lr rakblad och försök skrapabort inte på tråden utan ta allt det andra på rutan sen får du gnugga med T-röd lr nått annat bra funkade för mej iaf å min tråd funkar där blomman satt=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

* Klåpare
1 718 Inlägg
1 september 2008
#6
Jag slår ett slag för label-off spray, den är väldigt effektiv på bl.a. majblommor. Biltemas label-off är värd sina pengar.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Diktator
968 Inlägg
1 september 2008
#7
majblommor är sexigt och gör sig ganska hett på bilar... kan du inte tona runt den?

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 september 2008
#8
Brandis skrev:
majblommor är sexigt och gör sig ganska hett på bilar... kan du inte tona runt den?

Hehe

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

3 354 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
#9
Brandis skrev:
majblommor är sexigt och gör sig ganska hett på bilar... kan du inte tona runt den?

javisst. komma till bilträffar med tonat sänkt stora fälgar och fet vinge så kommer det folk fram och säger: -snygga blommor du har...tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

3 354 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
#10
fick bort blommorna men limmet var hopplöst. även med t-röd. trådarna klarade sig iallafall

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Volvofreak
356 Inlägg
1 september 2008
#11
Seth skrev:
Brandis skrev:
majblommor är sexigt och gör sig ganska hett på bilar... kan du inte tona runt den?

javisst. komma till bilträffar med tonat sänkt stora fälgar och fet vinge så kommer det folk fram och säger: -snygga blommor du har...tongue

Haha de vore nåt! Man kanske ska klistra på några på miin tongue

// Andreas
S40N T5-04


Sök