Som rubriken lyder. Har funderingar på Xenon konvertering till min og 9-3. Men eftersom jag nu har en Saab så finns ju inte klarglas att få tag på. Så jag undrar lite om det kommer bli någon förbättring? Kommer jag kunna få ut 100% av xenonen eller kommer glaset ta upp mycket utav ljuset? Tacksam för svar!