6350
Sök

Xenon utan klarglas?

457 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Som rubriken lyder. Har funderingar på Xenon konvertering till min og 9-3. Men eftersom jag nu har en Saab så finns ju inte klarglas att få tag på. Så jag undrar lite om det kommer bli någon förbättring? Kommer jag kunna få ut 100% av xenonen eller kommer glaset ta upp mycket utav ljuset? Tacksam för svar!

//Mvh

2 600 Inlägg
1 september 2008
#2
jag ha det på min scorpio ifrån 94 och lyser jäkligt bra (; så det ska nog blir en bra förändring på din saab me ska du se.

gör som jag kör gubba racer=)


Sök