6652
Sök

Ta bort forumtrådar!

250 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
Har fundrat ett tag på varför i helvete det inte går att ta bort en forumtråd som man skrivit! Och det är ju likadant på alla forum, så finns det någon speciell anledning till det?

DFFL
9 020 Inlägg
1 september 2008
Att du inte ska kunna "radera bevisen"?

(Även om backup säkert görs lite då och då. tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 september 2008
Bra att det finns på "lager" så ifall någon har samma fråga som du, så är det bara att använda sök funktionen.

Dock finns det inte alls många som ids söka.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 638 Inlägg
1 september 2008
Tycker däremot att det vore bra om alla låsta forumstrådar togs bort samt lite rensning av gamla och ointressanta trådar m.m.

Körv
3 535 Inlägg
1 september 2008
Aker_s40 skrev:
Tycker däremot att det vore bra om alla låsta forumstrådar togs bort samt lite rensning av gamla och ointressanta trådar m.m.

Och vem ska avgöra vad som är intressant och inte? Det handlar om bra många trådar.

Truckdriving Man

9 108 Inlägg
1 september 2008
För då skulle det komma upp 10 trådar om dagen med rubriken "vart tog min tråd vägen?" smile

Visst skulle gamla låsta trådar kunna raderas men det är bara onödigt arbete, dom tar ju ingen plats. Sedan vore det bra om folk sökte lite oftare.

Det går att ta bort en tråd man skapat själv, men bara om ingen hunnit skriva i den ännu. Det skulle bli för många frågetecken om trådar försvann helt plötsligt.. Om det verkligen är jättenoga att få bort tråden så kan du trycka på rapporteraknappet nere till höger bredvid citera och redigera så tar en Moderator bort tråden om det anses nödvändigt.

2 638 Inlägg
1 september 2008
decib3L skrev:
Aker_s40 skrev:

Och vem ska avgöra vad som är intressant och inte? Det handlar om bra många trådar.

Angående ointressanta: Typ, "vad ska jag döpa min katt till" tråd som skapades för 3 år sen och som ingen skrivit/läst sen dess.

Angående låsta: Man ska söka om nått, ta t.ex. volvo s60. Får upp 20 trådar varav 10 låsta som det inte står nått vettigt i.
Eller när det finns 5 trådar, skapade av samma person och handlar om samma sak, varav 4 är låsta pga. dålig rubrik.

Men kan förstå MilleN:s resonemang tongue

250 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
För då skulle det komma upp 10 trådar om dagen med rubriken "vart tog min tråd vägen?" smile

Visst skulle gamla låsta trådar kunna raderas men det är bara onödigt arbete, dom tar ju ingen plats. Sedan vore det bra om folk sökte lite oftare.

Det går att ta bort en tråd man skapat själv, men bara om ingen hunnit skriva i den ännu. Det skulle bli för många frågetecken om trådar försvann helt plötsligt.. Om det verkligen är jättenoga att få bort tråden så kan du trycka på rapporteraknappet nere till höger bredvid citera och redigera så tar en Moderator bort tråden om det anses nödvändigt.

Men jag syftde ju självklart på ens egna trådar tongue

9 108 Inlägg
2 september 2008
Erikkk skrev:
Men jag syftde ju självklart på ens egna trådar tongue

Det skulle kunna bli rena Vilda Västern-röran om folk fick ta bort egna trådar så det är nog bättre som det är wink Använd rapporteraknappen så tar en Moderator bort tråden om det är nödvändigt.

Som sagt kan du ta bort tråden om ingen annan har hunnit skriva i den.

Sök