Du kopplar som det andra. D.v.s plus till plus, minus till minus.
Sen kan du antingen dra en ny lågnivå från stereon om den har dubbla utgångar, eller kan du dra en lågnivå ifrån det andra steget ifall det har en lågnivå utgång, eller kan du köpa en lågnivåsplitter.
Det första är att föredra då du kan ställa basen på stereon.
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas