1 september 2008
Trådstartare
Hej.
Jag har nu fått för mig att jag ska skaffa mig en svart instrumentbräda istället för den gråa som jag har nu.
Vad jag är ute efter är lite tips om hur man lättast plockar ner den befintliga instrumentbrädan, jag har absolut ingen aning om hur den sitter fast.
Behöver nu lite hjälp så jag vet hur jag ska göra på smidigaste sätt efter jag införskaffat den nya instrumentbrädan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta problemet kanske inte borde ligga här, men jag orkar inte göra två trådar.
Hur som helst.
När jag startar bilen så börjar det tjuta.
Trycker jag ner bromspedalen så slutar det, och släpper jag den så fortsätter det.
Detta håller på i ca 10sekunder.
Vad kan det vara för fel?
Hjälp mig nu är ni snälla.