4941
Sök

Nya regplåtar böjda - Vafan?

Körv
3 535 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#1
Beställde hem nya regplåtar till golfen häromdan.

Fick nyss hem dom, och dom är verkligen jätteböjda! Visst, jag ska ringa till vägverket och börja skälla. Men ändå, man blir ju förtvivlad. Och visst, jag kan säkert banka ut dom själv. Men det är fortfarande inte något jag vill betala för.

Bild kommer upp snart.

AHHHHHHHHHH! JAG BLIR GALEN..

Ringer vägverket: "Hej.. MINA REGPLÅTAR!!!! *arg i luren*"

-"Vi kopplar dig till en handläggare!"
"TILLFÄLLIGT FEL, VAR GOD RING SENARE"
"TILLFÄLLIGT FEL, VAR GOD RING SENARE"
"TILLFÄLLIGT FEL, VAR GOD RING SENARE"

Nu fick jag tag i dom, fick nya gratis.
Senast redigerat av decib3L (4 september 2008)

Truckdriving Man

593 Inlägg
4 september 2008
#2
Ah, jag led av samma problem. Beställde nya skyltar utan EU-märke..

1a paret var skavda i färgen på bokstäver och kanten runt om
2a paret var kantstötta i ett hörn
3dje paret var okej.

"Fast jag har ju _bara en volvo_, så att jag kanske borde satt på dom första skyltarna, inte sant decib3l?"

Körv
3 535 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#3
Jerk-R skrev:
Ah, jag led av samma problem. Beställde nya skyltar utan EU-märke..

1a paret var skavda i färgen på bokstäver och kanten runt om
2a paret var kantstötta i ett hörn
3dje paret var okej.

"Fast jag har ju _bara en volvo_, så att jag kanske borde satt på dom första skyltarna, inte sant decib3l?"

Ja trött blir man. Jovisst, jag har bara en liten sketen golf som inte är värd mycket. Men det är min egna bil, och fin vill man ju att den ska vara. Så nya regplåtar behövs ju. Dessutom är den fram väldigt dålig.

Skitsamma, poängen med tråden är att den som vill får ventilera sin ilska över detta smile

Truckdriving Man

593 Inlägg
4 september 2008
#4
Hehe, jag var bara tvungen att kommentera det då du lät så nedlåtande om volvos i en annan tråd..

S60in är min egen bil, min första bil om jag ska vara helt ärlig..

Att sätta dit skyltar utan EU-märke gör faktiskt ganska mycket, tycker jag.
Synd bara att posten ska vara så jäkliga och kröka alla paket, eller så är det VV som måste packa skyltarna mycket bättre...
Mina skyltar låg bara i en kartong, helt utan packningsmateriel, hur var dina packade?
Senast redigerat av Jerk-R (4 september 2008)

Körv
3 535 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#5
Jerk-R skrev:
Hehe, jag var bara tvungen att kommentera det då du lät så nedlåtande om volvos i en annan tråd..

S60in är min egen bil, min första bil om jag ska vara helt ärlig..

Att sätta dit skyltar utan EU-märke gör faktiskt ganska mycket, tycker jag.
Synd bara att posten ska vara så jäkliga och kröka alla paket, eller så är det VV som måste packa skyltarna mycket bättre...
Mina skyltar låg bara i en kartong, helt utan packningsmateriel, hur var dina packade?

Likadant förpackat här, vet hur det är å köra gods. Så jag skulle vilja påstå att VV måste förpacka bättre.

Kolla mina gamla bilar så ser du att jag haft volvo förut. Om jag låtit nedlåtande mot de märket så hade jag nog bara en dålig dag wink

Truckdriving Man

OEM <3
6 957 Inlägg
4 september 2008
#6
Mina vart krökta när ja fick nya till Saaben, ringde å gnällde hos VV å fick nya gratis big_smile
Som dessutom var raka vid leverans..

OEM <3

DFFL
9 020 Inlägg
4 september 2008
#7
Min såg hur fin ut som helst, bytte förra fram förra månaden.
Men jag har sett många regskyltspaket i postens burar som legat väldigt fint vikta runt andra paket.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Körv
3 535 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#8
FireTraXX skrev:
Min såg hur fin ut som helst, bytte förra fram förra månaden.
Men jag har sett många regskyltspaket i postens burar som legat väldigt fint vikta runt andra paket.

Ja där ser man. BEVIS. haha..


Aja, lite kinkig är man nog, skulle kunna böja dom raka. Men faktum är ju faktiskt att så fort dom är böjda minsta lilla så är dom ju ogiltiga enligt polismyndigheten. Så då ska dom fan skicka nya.

Truckdriving Man


Sök