2591
Sök

hej jag undrar om det finns nån bra sida på nätet som säljer tröjer

Avstängd
962 Inlägg
5 september 2008
Självklart menade jag Fuck you I drive a XXX, om man har en vanlig tröja men biltillverkarens logotype är det ju en helt annan sak!

Edit: Fast kepsar med flames som det står "Volvo 740 Racing" på eller likande har samma idiotvarning.
Senast redigerat av prodrive (5 september 2008)

156 Inlägg
5 september 2008
hehe.. en sanning om bmw så. I tyskland så är de precis som en volvo. en helt vanlig svensson bil. wink

hehe.. åter till topicen.
tröjor med olika texter kan vara som de är. Men att rata andra för att dom kanske kör en bil man inte giller är väldigt omoget. på snudd till fjortisvarning på er som skriver. "de är oftast dom som har typ tröja och keps och som står volvo på med en öl i handen som för mest liv. "..

Sluta tracka varandra. Jag har inget emot BMW i fråga. Men personligen skulle ja ha en sån som vinterbil en sommarbil eftersom de finns nästan lika många såna som en volvo.

mvh Tobbe

Teddan
2 495 Inlägg
5 september 2008
fan fanns det en tråd till om dessa tröjor.

som någon sa , har man en tröja där det står fuck you i drive XXXXX så är man en jubelidiot.
spelar ingen roll om man kör fiat ,volvo eller bmw.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

156 Inlägg
5 september 2008
r-ted skrev:
fan fanns det en tråd till om dessa tröjor.

som någon sa , har man en tröja där det står fuck you i drive XXXXX så är man en jubelidiot.
spelar ingen roll om man kör fiat ,volvo eller bmw.

håller med dig fullt ut. skillnad om de är ett team som kör eller något annat med specielt tryck. men de är ju dom som brukar köpa såna tröjor för att visa att man är cool ocskå. fast man inte är de. smile

Med lem
624 Inlägg
5 september 2008
Checka in www.beastwear.se också. Kanontröjor smile
Senast redigerat av MrL (5 september 2008)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

120 Inlägg
5 september 2008
r-ted; Efter att ha läst dina inlägg i den där andra tråden som du nämner tycker jag inte att det är befogat av dig att kalla andra jubelidioter... du (och även alla andra) kan ju läsa frågan innan ni börjar kasta ur er en massa skit och påståenden. Trådskaparen har mig veterligen inte bett om era åsikter utan endast om ett svar på sin fråga!

Avstängd
962 Inlägg
5 september 2008
Och svaret på hans fråga var att han är en jubelidiot om han köper en sådan tröja?

120 Inlägg
5 september 2008
prodrive skrev:
Och svaret på hans fråga var att han är en jubelidiot om han köper en sådan tröja?

Han har ju dock inte nämnt något om "Fuck You! I drive a Volvo" tröja utan det verkar vara någon annan som bestämt att det är en sådan han är ute efter.

Avstängd
962 Inlägg
5 september 2008
C.Joensson skrev:
prodrive skrev:

Han har ju dock inte nämnt något om "Fuck You! I drive a Volvo" tröja utan det verkar vara någon annan som bestämt att det är en sådan han är ute efter.

TS kallar sig volvo_raggers85 och kan inte stava ordentligt, jag tror inte att det var helt felsketet att gissa att det var en sådan tröja han var ute efter.

120 Inlägg
5 september 2008
prodrive skrev:
C.Joensson skrev:
prodrive skrev:

TS kallar sig volvo_raggers85 och kan inte stava ordentligt, jag tror inte att det var helt felsketet att gissa att det var en sådan tröja han var ute efter.

Stavningen har väl inget med saken att göra men du är kanske inne på rätt spår endå, vem vet! Och vem bryr sig igentligen? tongue

FreddeK
5 september 2008
Trådstartare
C.Joensson skrev:
r-ted; Efter att ha läst dina inlägg i den där andra tråden som du nämner tycker jag inte att det är befogat av dig att kalla andra jubelidioter... du (och även alla andra) kan ju läsa frågan innan ni börjar kasta ur er en massa skit och påståenden. Trådskaparen har mig veterligen inte bett om era åsikter utan endast om ett svar på sin fråga!

åsikterna får man på köpet. På elgiganten får du en cykel på köpet och på garaget.org får du goda råd på köpet.Så slurpa i dig gratisråden från gratistråden=)

1 703 Inlägg
5 september 2008
Tyvärr kommer det nog alltid finnas folk som bär urtvättade sweatshirts med något, i deras tycke, skitcoolt statement, som exempelvis tidigare nämna "fuck you, i drive a volvo" etc.

Lika självklart är det att det alltid kommer finnas människor som anser att sunkiga fleecejackor/tröjor med ylande vargar som motiv är läckraste haute couture.

DFFL
9 020 Inlägg
5 september 2008
Freddeponken skrev:
C.Joensson skrev:

åsikterna får man på köpet. På elgiganten får du en cykel på köpet och på garaget.org får du goda råd på köpet.Så slurpa i dig gratisråden från gratistråden=)

Haha, underbart. smile

Precis min humor. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

526 Inlägg
5 september 2008
henkebenke skrev:
Tyvärr kommer det nog alltid finnas folk som bär urtvättade sweatshirts med något, i deras tycke, skitcoolt statement, som exempelvis tidigare nämna "fuck you, i drive a volvo" etc.

Lika självklart är det att det alltid kommer finnas människor som anser att sunkiga fleecejackor/tröjor med ylande vargar som motiv är läckraste haute couture.

Haha dagens bästa.. Stickade/fleecetröjor med bärgsmotiv och vargar är nog det fulast jag vet roll
Gärna instoppad i ett par urtvättade jeans som är uppdragna till bröstvårtorna smile.

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 september 2008
Råkade hitta http://mrgecko.se/ som också säljer på tradera.

De har lite bilrelaterade kläder, rätt stilrena piké och fräcka skjortor. Vet dock inget om företaget i övrigt eller kvalitén på kläderna.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

120 Inlägg
5 september 2008
Freddeponken skrev:
C.Joensson skrev:

Det var mitt dåliga morgonhumör som tog överhand imorse, jag kan då bli lite utav en gnällkärring som du ser tongue Jag skall nog endast gå in på forumet när jag är klarvaken haha big_smile

Sök