3903
Sök

Lacka vindavvisare svarta?/bilens färg?

1 131 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#1
Fått hem mina vindavvisare nu

Funderar bara på om jag ska lacka dem i bilens färg eller svarta?
(om svarta, isf blir mattsvart bäst tro?)

Rutorna e svarttonade om det skulle påverka=)


5 089 Inlägg
9 september 2008
#2
Jag tycker personligen det bara  ser bonnigt och epa traktorstil ut ;P är dom inte tonade orginal+ tycker det räcker.

\Lindgren

1 131 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#3
FLindgren skrev:
Jag tycker personligen det bara  ser bonnigt och epa traktorstil ut ;P är dom inte tonade orginal+ tycker det räcker.

haha a vissa juh tycker det... men det hjälpte juh inte mig direkt=)


Volvonörd
1 187 Inlägg
9 september 2008
#4
Lacka dem i samma färg som bilen, visserligen så har vi lackat gummans svarta till röd bil men det var för att vi tyckte det skulle bli för mkt rött. Men det är min åsikt, gör det som känns rätt för dej!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

2 638 Inlägg
9 september 2008
#5
TheRefunder skrev:
Lacka dem i samma färg som bilen, visserligen så har vi lackat gummans svarta till röd bil men det var för att vi tyckte det skulle bli för mkt rött. Men det är min åsikt, gör det som känns rätt för dej!

Gör som du själv känner blir bäst, men jag tycker också att du ska lackera dem i bilens färg .)


1 131 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
#6
Aker_s40 skrev:
TheRefunder skrev:
Lacka dem i samma färg som bilen, visserligen så har vi lackat gummans svarta till röd bil men det var för att vi tyckte det skulle bli för mkt rött. Men det är min åsikt, gör det som känns rätt för dej!

Gör som du själv känner blir bäst, men jag tycker också att du ska lackera dem i bilens färg .)

a det blir nog snyggast om dem lackas i bilens färg, hm...


Volvonörd
1 187 Inlägg
9 september 2008
#7
Aker_s40 skrev:
TheRefunder skrev:
Lacka dem i samma färg som bilen, visserligen så har vi lackat gummans svarta till röd bil men det var för att vi tyckte det skulle bli för mkt rött. Men det är min åsikt, gör det som känns rätt för dej!

Gör som du själv känner blir bäst, men jag tycker också att du ska lackera dem i bilens färg .)

Ja vi testar nu med att lacka dem svarta blir det inte bra så lackas dem om till röda, sen så ska jag lacka mina svarta som bilen....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
9 september 2008
#8
själv skulle jag tagit bort vindavisarna och kastat dom tycker de ser för gärsligt ut


Avstängd
519 Inlägg
9 september 2008
#9
målade min svarta som ja har liggandes tongue palla måla om dem till varje bil för bilens färg? xD tongue
Senast redigerat av volvo_nicke3 (9 september 2008)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)


Sök