Hej!, tänkte ta en sportratt från en annan audi 100 och ratten är borta men hur får man bort navet? är det i den stora muttern mitt i smeten eller är det dom 4 insexbultarna som det "guldiga" sitter i? som sitter så konstigt/hårt att jag inte får upp dom.
sen hur får man bort originalratten?
har bytt inredning med till sportinredning/stolar och tänkte klä om dörrsidorna med då till det tyget men det är vevar på bakdörrarna, hur får man bort dom?
hjälp mig audi folket ! om jag har förklarat dåligt så kan jag ju alltid gå ut och försöka ta en vettig bild:)
den stora i mitten brukar det vara! skulle gissa på att du gör på samma sätt med original ratten efter att du tagit bort plasten som sitter mitt i ratten
finns nästan lika många sätt som det finns bilmärken men vanligast är väll att det är skruvade och då brukar det finnas ett plast lock som man får pilla bort med en mejsel, annars är det väll med någon form av klips bakom veven, har ingen anning om hur det är på just audi men kolla på det så ser du säkert annars får du ta fram vinkelslipen