Otrevlig gubbj*vel slet upp dörren, gjorde jag rätt eller fel?

Albin_V8
8 september 2008 · 155 Inlägg

Jag skulle nog bli paff å ryta till åt han å sen ta reg nr och leta på hans med min motorcykel.

Kan dock bara berätta att jag va ute å åkte lite motorcykel förra året, lite fort erkänner jag. Åkte en vit bil tok bakom mig och vid rödljuset som precis blev rött stannade jag och han bakom mig kliver ut några meter och säger att jag kör som en Idiot och säger vissa andra otrevliga ord, när han hade gått tillbaka och slängt igen dörren började jag tokbörna på hans vita bil så den vart full av vita gummiploppar som jag vet är svåra att få bort. Sen drog jag, tur att jag inte har reg. skylten va så jätte synlig hehehe.. smile
Jag vart så satans arg, jag menar lite kul kan man väl få ha tongue

Senast redigerat av Albin_V8 (8 september 2008)

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!
evilaudio
8 september 2008 · 16 195 Inlägg

ichibon skrev:
Alltså...

??

Vadå, börja bråka över ngn otrevlig surgubbe?
Har ni inte bättre saker för er?
Och att fundera över man man "gjorde fel" som bara åkte därifrån... Vafan, jag hade tyckt du gjort fel om du gått ur bilen och varit otrevlig tillbaka istället.

Och dessa hämndaktioner som vissa skriver om, är inte det dagisnivå? Bryta av blinkersspakar och hälla suströmming i fläkten? Skojar ni med mig? Vad fan tjänar ni på det?

klart att man ska bråka tillbaka..  själv blir ja VANSINNIG när folk tutar på mig,då stannar ja å kliver ur bilen direkt å frågar va f-n dom har för problem.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Widowmaker
9 september 2008 · 1 112 Inlägg

ichibon skrev:
Alltså...

??

Vadå, börja bråka över ngn otrevlig surgubbe?
Har ni inte bättre saker för er?
Och att fundera över man man "gjorde fel" som bara åkte därifrån... Vafan, jag hade tyckt du gjort fel om du gått ur bilen och varit otrevlig tillbaka istället.

Och dessa hämndaktioner som vissa skriver om, är inte det dagisnivå? Bryta av blinkersspakar och hälla suströmming i fläkten? Skojar ni med mig? Vad fan tjänar ni på det?

Du e rätt skumm som försvarar det gubben gjorde!

om du hade lagt ner hela din själ i en bil du pröjsat kanske 100 lapp för å någon okänd typ kommer fram å drämmer som fan i dina dörrar så hade du reagerat på samma sätt och iallafall ifrågasatt va fan du har gjort för fel!
om du bara skulle säga förlåt å ursäkta att du finns så tycker jag det är helt fel sätt å ta en sådan situation.
visst kan man ju hålla med om att just våld är fel men det finns så många fler sätt att lösa en sådan grej. självklart blir trådskaparen upprörd och vart är det inte bättre att diskutera sånt ä just här på forumet.

ingen i sammhället har rätt att ge sig på någon hursomhelst utan att sen få stå till svars för det.
eller vi kanske skall vända på detta å skälla på trådskaparen för att han var så dum å stod ivägen för gubbens framfart. (Det är du som precis kommer från sandlådan)

eller du kanske tycker det är lite spännande att folk drämmer i dina dörrar! kanske bra å veta om dina gångjärn går igenom besiktningen.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Felax
9 september 2008 · 1 963 Inlägg

Har man en fin bil man tycker om som är värd något försvarar man den. Då blir man arg om någon är mongo!
Vet man om att man har en röten bil bryr man sig inte.. känns de som.

Men are not born - Men are made
Helvete_racing Arg Snickare
9 september 2008 · 875 Inlägg

fast man får ju inte ha bilen stående på tomgång på bensinstationer. står ju oftast klart o tydligt på mackarna att man ska stänga av bilen när man tankar. iaf bemannade stationer. dvs 1 min regeln som alla kommuner har gäller inte där. det är av med bilen som gäller. inte för jag gör det alla gånger.


hatar minipoliser. jävla p*tthuvuden är vad dom är iaf... haha

ESTRANDBERG88 Hojmek
9 september 2008 · 748 Inlägg

ichibon skrev:
Alltså...

??

Vadå, börja bråka över ngn otrevlig surgubbe?
Har ni inte bättre saker för er?
Och att fundera över man man "gjorde fel" som bara åkte därifrån... Vafan, jag hade tyckt du gjort fel om du gått ur bilen och varit otrevlig tillbaka istället.

Och dessa hämndaktioner som vissa skriver om, är inte det dagisnivå? Bryta av blinkersspakar och hälla suströmming i fläkten? Skojar ni med mig? Vad fan tjänar ni på det?

Du behöver inte läsa ^^ Visst många tkr säkert att jag är skitlöjlig, MEN jag håller efter mina saker försöker hålla bilen i det skick JAG tycker är bra=) Klart som fan jag blir sur när en sån sak händer...

ESTRANDBERG88 Hojmek
9 september 2008 · 748 Inlägg

volvo_r-optik skrev:
fast man får ju inte ha bilen stående på tomgång på bensinstationer. står ju oftast klart o tydligt på mackarna att man ska stänga av bilen när man tankar. iaf bemannade stationer. dvs 1 min regeln som alla kommuner har gäller inte där. det är av med bilen som gäller. inte för jag gör det alla gånger.


hatar minipoliser. jävla p*tthuvuden är vad dom är iaf... haha

ja det har du rätt i men såg ingen sån skylt, han skulle ha ringt polisen i stället och rapporterat om hemska lilla mig som står med bilen igång när jag tankar big_smile

ESTRANDBERG88 Hojmek
9 september 2008 · 748 Inlägg

Widowmaker skrev:

ichibon skrev:
Alltså...

??

Vadå, börja bråka över ngn otrevlig surgubbe?
Har ni inte bättre saker för er?
Och att fundera över man man "gjorde fel" som bara åkte därifrån... Vafan, jag hade tyckt du gjort fel om du gått ur bilen och varit otrevlig tillbaka istället.

Och dessa hämndaktioner som vissa skriver om, är inte det dagisnivå? Bryta av blinkersspakar och hälla suströmming i fläkten? Skojar ni med mig? Vad fan tjänar ni på det?

Du e rätt skumm som försvarar det gubben gjorde!

om du hade lagt ner hela din själ i en bil du pröjsat kanske 100 lapp för å någon okänd typ kommer fram å drämmer som fan i dina dörrar så hade du reagerat på samma sätt och iallafall ifrågasatt va fan du har gjort för fel!
om du bara skulle säga förlåt å ursäkta att du finns så tycker jag det är helt fel sätt å ta en sådan situation.
visst kan man ju hålla med om att just våld är fel men det finns så många fler sätt att lösa en sådan grej. självklart blir trådskaparen upprörd och vart är det inte bättre att diskutera sånt ä just här på forumet.

ingen i sammhället har rätt att ge sig på någon hursomhelst utan att sen få stå till svars för det.
eller vi kanske skall vända på detta å skälla på trådskaparen för att han var så dum å stod ivägen för gubbens framfart. (Det är du som precis kommer från sandlådan)

eller du kanske tycker det är lite spännande att folk drämmer i dina dörrar! kanske bra å veta om dina gångjärn går igenom besiktningen.

finns säkert folk som uppskattar att gubbar sliter upp deras dörrar skriker några väl valda ord för att sedan smälla igen dörren:D eller?tongue

Helvete_racing Arg Snickare
9 september 2008 · 875 Inlägg

Bodegan skrev:

volvo_r-optik skrev:
fast man får ju inte ha bilen stående på tomgång på bensinstationer. står ju oftast klart o tydligt på mackarna att man ska stänga av bilen när man tankar. iaf bemannade stationer. dvs 1 min regeln som alla kommuner har gäller inte där. det är av med bilen som gäller. inte för jag gör det alla gånger.


hatar minipoliser. jävla p*tthuvuden är vad dom är iaf... haha

ja det har du rätt i men såg ingen sån skylt, han skulle ha ringt polisen i stället och rapporterat om hemska lilla mig som står med bilen igång när jag tankar big_smile

aaa precis. då hade nog HAN fått sig en utskällning i telefon för han försöker bestämma ute på gatorna. skulle man kunna hoppas iaf.

ESTRANDBERG88 Hojmek
9 september 2008 · 748 Inlägg

volvo_r-optik skrev:

Bodegan skrev:

volvo_r-optik skrev:
fast man får ju inte ha bilen stående på tomgång på bensinstationer. står ju oftast klart o tydligt på mackarna att man ska stänga av bilen när man tankar. iaf bemannade stationer. dvs 1 min regeln som alla kommuner har gäller inte där. det är av med bilen som gäller. inte för jag gör det alla gånger.


hatar minipoliser. jävla p*tthuvuden är vad dom är iaf... haha

ja det har du rätt i men såg ingen sån skylt, han skulle ha ringt polisen i stället och rapporterat om hemska lilla mig som står med bilen igång när jag tankar big_smile

aaa precis. då hade nog HAN fått sig en utskällning i telefon för han försöker bestämma ute på gatorna. skulle man kunna hoppas iaf.

OCH i den här hålan ska man vara glad om polisen ens kommer när man ringer tongue

Helvete_racing Arg Snickare
9 september 2008 · 875 Inlägg

hahaha som här då

ichibon mmm, blåbärssoppa.
9 september 2008 · 616 Inlägg

Widowmaker skrev:

ichibon skrev:
Alltså...

??

Vadå, börja bråka över ngn otrevlig surgubbe?
Har ni inte bättre saker för er?
Och att fundera över man man "gjorde fel" som bara åkte därifrån... Vafan, jag hade tyckt du gjort fel om du gått ur bilen och varit otrevlig tillbaka istället.

Och dessa hämndaktioner som vissa skriver om, är inte det dagisnivå? Bryta av blinkersspakar och hälla suströmming i fläkten? Skojar ni med mig? Vad fan tjänar ni på det?

Du e rätt skumm som försvarar det gubben gjorde!

om du hade lagt ner hela din själ i en bil du pröjsat kanske 100 lapp för å någon okänd typ kommer fram å drämmer som fan i dina dörrar så hade du reagerat på samma sätt och iallafall ifrågasatt va fan du har gjort för fel!
om du bara skulle säga förlåt å ursäkta att du finns så tycker jag det är helt fel sätt å ta en sådan situation.
visst kan man ju hålla med om att just våld är fel men det finns så många fler sätt att lösa en sådan grej. självklart blir trådskaparen upprörd och vart är det inte bättre att diskutera sånt ä just här på forumet.

ingen i sammhället har rätt att ge sig på någon hursomhelst utan att sen få stå till svars för det.
eller vi kanske skall vända på detta å skälla på trådskaparen för att han var så dum å stod ivägen för gubbens framfart. (Det är du som precis kommer från sandlådan)

eller du kanske tycker det är lite spännande att folk drämmer i dina dörrar! kanske bra å veta om dina gångjärn går igenom besiktningen.

Jag försvarar inte gubben. Det han gjorde var precis lika barnsligt occh onödigt. Men det rättfärdigar inte att ge igen med samma medicin, då sjunker man bara till samma nivå.

Jag säger inte heller att TS borde bett om ursäkt, jag säger inte att han gjort fel, jag lägger mig inte i själva händelsen.
Tycker bara det är så otroligt onödigt att börja bråka över att ngn annan uppenbarligen är instabil och omdömeslös.

/ichi
gamlingen
9 september 2008 · 5 198 Inlägg

Inte undra på att folk skjuter ihjäl varandra i trafiken..

Flatout Student
9 september 2008 · 96 Inlägg

hade skrikit lite åt gubben sen hade jag nog lagt en burn precis framför honom smile

ne men gud, här luktar ju kiss
Redbull Moderator+
9 september 2008 · 1 081 Inlägg

Ok sju sidors tråd om detta känns väl lite väl men men...

Gubben kanske jobbade på bensinstationen?
Som sagt tidigare så är det förbjudet att ha igång bilen när du tankar, sedan är det inte så trevligt med folk som tankar och sitter bakom ratten med motorn igång. Bensinstationerna vill oftast ha betalt för sitt bränsle, och gör någon som dig så är det ju rätt lätt att misstänka en kommande smitning.

Vem jag?
M103
9 september 2008 · 1 570 Inlägg

Det är tur att folk inte hoppar ur bilarna och misshandlar folk för småsaker så du gjorde helt rätt, kanske hade känt dig bättre om du pekat finger, svurit och spottat åt gubben. Jag har också så där sena reaktioner och blir förbannad 5 minuter efter. Men slå någon på käften för bagateller gör bara dumskallar. Det var ju han som var puckad, bry dig inte om det du, han repade väl inte bildörren för dig.

kalimero
10 september 2008 · 119 Inlägg

nu vet jag inte vad jag ska tro. till att börja med,om du håller avständet så slipper du såna situationer. du kommer aldrig undan med att han inte använde blinkers om du krockar.. lika lite som du och din kompis kommer undan  med att förstöra andras bilar.hoppas det var en engångsförteelse.och att ni tänker lite själva.. bara för att någon klantar sej, så får man inte bete sej hur som helst

det var bättre förr.. ju förr ju bättre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang