1948
Sök

Soundblaster? dataprogram, någon vet?

Faster than the speed of night
118 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Jo det var så att igår tänkte jag tömma min dator på onödiga program för jag skulle installera ett spel, men när jag starta datorn nästa gång så kom det upp att jag skall installera ljudstyrenhet ? Jag avinstallerade något vid namn soundblaster igår.. jag känner mig gott klantig big_smile någon som vet vad jag skall göra för att det skall funka igen? för det kommer no sound ur mina högtalare när ja spelar upp någon ljudfil. Hahah hjälp va har ja gjort tongue .

MVH

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
11 september 2008
Duckiie skrev:
Jo det var så att igår tänkte jag tömma min dator på onödiga program för jag skulle installera ett spel, men när jag starta datorn nästa gång så kom det upp att jag skall installera ljudstyrenhet ? Jag avinstallerade något vid namn soundblaster igår.. jag känner mig gott klantig big_smile någon som vet vad jag skall göra för att det skall funka igen? för det kommer no sound ur mina högtalare när ja spelar upp någon ljudfil. Hahah hjälp va har ja gjort tongue .

MVH

http://se.europe.creative.com/support/downloads/

Där kan du ladda ner dina nya drivrutiner. Kolla upp vilket ljudkort du har och välj i listan. sen till vilket operativsystem, tanka, instalera, lyssna!

Mvh

118 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Sen råkade jag avinstallera internet explorer också.. Jag har ju iof mozilla firefox, men skulle nog vilja ha explorer också.. hur löser jag det problemet då?smile

Diktator
968 Inlägg
11 september 2008
vilka har gjort Iexplorer? det börjar på M.. varför vill du ha Iexplorer när du firefox?

118 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
för vissa sidor kan jag inte öppna med firefox

Sök