Räkning av fordonsvärderingen.se

XoniceN
11 september 2008 · 42 Inlägg

Jag har också gjort det där. jag hade så bråttom med att veta så jag sket i att läsa överhuvudtaget, Men jag lärde mig efter det att läsa ordentlig vad som gäller. tongue

TurbOla Reservdansk
11 september 2008 · 6 271 Inlägg

Jag klickade på "Är du kreditvärdig" och där ska du fylla i ditt personnummer och sen står det att du ska skriva in ditt mobilnr och få en kod skickad till dig som du ska skriva in, och sen dyker det upp en ruta med en stor knapp "VISA".

Om jag hade tryckt på den knappjäveln hade det kostat mig 300kr, men jag läste Allmänna villkor för kreditupplysningen först.

Skönt jag slapp det iaf!

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
tsdi Egenföretagare
12 september 2008 · 2 496 Inlägg

TurbOla skrev:
Jag klickade på "Är du kreditvärdig" och där ska du fylla i ditt personnummer och sen står det att du ska skriva in ditt mobilnr och få en kod skickad till dig som du ska skriva in, och sen dyker det upp en ruta med en stor knapp "VISA".

Om jag hade tryckt på den knappjäveln hade det kostat mig 300kr, men jag läste Allmänna villkor för kreditupplysningen först.

Skönt jag slapp det iaf!

såg också att det stog under allmänna villkor att "visa" stog för att "jag har accepterat och förstått att detta kommer kosta mig 300kr" eller nått i den stilen. riktigt jävla dålig stil !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
vild
12 september 2008 · 208 Inlägg

jag va sååå nära att göra det där, men att få koder och massa skit och jag blev bara sjukt misstänksam, och lyckades avstå (jag är helt tokigt overkligt nyfiken av mig egentligen) Thank god for common sense!

If you can't convince them, confuse them!
Hee-Maan
12 september 2008 · 3 113 Inlägg

självklart så fåre man ingen tillräckligt bra värdering hur mycket ens bil kostar för dom pengarna..

brorsan missade också att det kosta 299kr föresten.. smile

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang