2906
Sök

Någon som är grym på att rita?

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
Tjenare! Börjar bli dags för en ny tatuering och jag har en hel del ideèr jag skulle vilja få skissat.
Om det är någon här som känner sig manad så hör av er asap.

Idè 1 och prio 1 är:
Ett svärd med två rosor som slingrar sig upp för det samt texten "Där rosor aldrig dör" ovanför.

Har bild på vilket svärd jag vill ha, det enda som behövs göras är att lägga på rosorna och texten till detta samt givetvis att rita det då jag har en irl bild på svärdet.

Kontakta mig via mail/pm/msn om ni tror att ni kan hjälpa till så förklarar jag mer i detalj vad det gäller.

Mail/msn
backlund821@hotmail.com

Mvh
Markus

"Liberty of thought is the life of the soul"

9 108 Inlägg
15 augusti 2008
Tatuerare brukar vara ganska duktiga har jag hört wink Fråga en sån?

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
haha det vet jag väl, men jag vill ha motivet med mig till tatueraren.
Eftersom tatuerare inte släpper iväg ett motiv om de inte själva får göra det (oftast).

9 108 Inlägg
15 augusti 2008
Jo det är sant, alltid bra att vara väl förberedd wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2008
Trådstartare
jajamän;) lite svårt att sluta när man väl börjat dock^^

RM-operatör
667 Inlägg
13 september 2008
Då skrämmer jag liv i den här tråden för jag är också på jakt efter någon som kan rita lite åt mig.
Jag har pratat med ngåra tatuerare, men oförskämt nog så vill de ha betalt för att rita upp motiven åt mig. Då rör det sig om närmare tusenlappen för det enklare/mindre motivet.

Så finns det någon vänlig Gorg-filur som kan förbarma sig? Självfallet utgår ju en smärre ersättning utifall jag gillar det ritade.

Den stora går skuldra till skuldra, och föreställer ett slagfält, med ett hav i bakgrunden, med 1-2 långskepp på. i förgrunden slåss vikingar och asar emot jättarna och fenrisulven. Dom betraktas av Hel från underjorden. Ovanför allt så ska det stå med runor ”Pro patria, pro liberis, pro aris atque focis suis certare”( För fosterlandet, för friheten, för hus och härd står kampen).

Den lilla föreställer en solnedgång vid en strand. På stranden ligger en kvinna i en mans famn, och under dem ska det stå i hand/skrivstil; Hon viskade några sista ord innan hon slöt sina ögon i evighet ”Begrav mig vid horisonten, där solen möter havet, och jag sover i gult och blått”

Sök