3967
Sök

Vagnskadeförsäkring och styling

250 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
#1
Vad brukar gälla om man har bilen helförsäkrad, och t.ex. styling för 30000 kr, och smäller bilen? Ersätts stylingen då, såsom ny kofångare, andra ljusen, osv, osv.?

DFFL
9 020 Inlägg
14 september 2008
#2
Inte om du inte berättat det för försäkringsbolaget.
Ring och prata med en handläggare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Grävmaskinist
216 Inlägg
14 september 2008
#3
tro du få ha särskild försäkring för styling, man får typ skicka in ett foto till vissa försärkingsbolag och sen ger dom ett prisförslag... tro jag, rätta mig om jag har fel wink


KHRacing
14 september 2008
#4
Eftersom de flesta stylimgfronter är bra mkt billigare än en orginaldel så burkar
många f-blag med gkädje hjälpa till med detta dock.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
14 september 2008
#5
KHRacing skrev:
Eftersom de flesta stylimgfronter är bra mkt billigare än en orginaldel så burkar
många f-blag med gkädje hjälpa till med detta dock.

smällde rådjur fick helt nytt rieger paket + framlyktor utan problem dom ifrågasatte ingenting
men vet folk som haft mer kända/större f-bolag som vägrat gett dom annat än orginal delar..


1 297 Inlägg
14 september 2008
#6
KHRacing skrev:
Eftersom de flesta stylimgfronter är bra mkt billigare än en orginaldel så burkar
många f-blag med gkädje hjälpa till med detta dock.

Precis. Försäkringsbolaget betalar med glädje mindre pengar om de kan.



Sök