15 september 2008
Trådstartare
Tja,
Är inte vassaste kniven i lådan på photoshop om man säger så. Tänkte ta en bild på min bil, audi a3, från sidan och sen måla oken i olika färger för att se vilket som kan passa bäst. De färger jag funderar på är svart, grå, silver eller röd. Tänkte att det kan underlätta i väljandet om man kan se bilen med färgerna på.
Så finns det något snille här på garaget kan du väll skriva ett pm.
MVH johan