krutmats skrev:
jag har en PAC hemma faktiskt, som jag tänkte ha till PC:n i 9-5an, men kan jag använda samma till 9-3an och till en vanlig Huvudenhet?? låter lite komplicerat faktiskt men är nyfiken på det...
+ Slavejoe, har tyvärr ingen kassett orginal


Vad har du för Clarion-enhet ??
Dom här funkar iaf med rattinterfacet enligt PAC:
DB185USB
DB285USB
DUZ385SAT
DXZ275MP
DXZ375MP
DXZ385USB
DXZ475MP
DXZ575USB
DXZ585USB
DXZ675USB
DXZ775USB
DXZ785USB
MAX675VD II
MAX685BT
VRX375USB
VRX385USB
VRX575USB
VRX585USB
VRX775VD
VRX785BT
Och vad är det för PAC-pryl du har ??
Är det en SWI-JACK har du ju ditt på det torra

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P