7130
Sök

Nytt framsystem

259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#1
Hallå.

Fyller år nu på söndag, så tänkte önska mig lite ljud utav släkten osv smile
Men ja kör på Fusion i bagaget, så tänkte om jag skulle köra på samma ifram.
Nån som lirar Fusion i frontsystem?
Eller kan ni rekomendera något annat grymt ljud? smile
Allt drivs på ett steg också, så bra kräm finns det i kablarna iaf.
Och pengarna kan ju vara i en rimlig summa men säg gärna det ni skulle rekomendera.
Eftersom de inte är jag som kommer betala för de big_smile
Det handlar om 6,5" och 3,5" får även plats med 4" också=)
Sen ska jag även bygga in diskanser i A-stolpen och den andra stolpen, så diskans förslag uppskattas också=)
Så ge mig förslag på bra 6,5" och 4" även 3,5" och diskantser smile

NoFuckNoRide

5 852 Inlägg
21 september 2008
#2
Skulle säga 6,5" kitsystem fram i din bil drivet på steg.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

280 Inlägg
21 september 2008
#3
phoenix gold framsystem säger jag bara wink


782 Inlägg
21 september 2008
#4
Det ända jag kommer på med 6, 4 o diskant till någorlunda vettigt pris är dls classic c36 men det kostar ändå runt 2000:-


854 Inlägg
21 september 2008
#5
Kan bara rekomendera DLS UP6, riktigt grymmt kit.


259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#6
tujbo skrev:
Skulle säga 6,5" kitsystem fram i din bil drivet på steg.

okej, men vilket märke då?

NoFuckNoRide

259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#7
patrik79 skrev:
Det ända jag kommer på med 6, 4 o diskant till någorlunda vettigt pris är dls classic c36 men det kostar ändå runt 2000:-

okej, men det är väl för alla dom högtalarna tsm? elr är den 2k för varje högtalare:P?
för fyller år på söndag, så får endel pengar då:D

NoFuckNoRide

Golfare
349 Inlägg
21 september 2008
#8
rockford eller dls som sagt... smile


259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#9
epic110 skrev:
rockford eller dls som sagt... smile

mjoo ska kika runt lite=)

NoFuckNoRide

259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#10
m1ck3h skrev:
phoenix gold framsystem säger jag bara wink

jasså de säger du micke;) hehe, får se vilka pengar ja får på söndag:)

NoFuckNoRide


Sök