7170
Sök

Saab 900 ´-97 koppla in slutsteg,

10 Inlägg
15 september 2008
Trådstartare
#1
hur ska jag enklast koppla in mitt slutsteg i min orginal stereo? (går det?) vet inte vad stereon heter men har det största paketet med cd växlare,högtallare i dörrar, instrumentering, bakdörrar och hatthyllan, + att det sitter ett orginal slutsteg någonstans, går det koppla in på orginalen eller?  har haft lös tereon och sett vad det sitter för kablar men hittar inga lågnivå kablar...

369 Inlägg
16 september 2008
#2
Skarva högnivå från andra steget borde väl gå? samt remote. sen drar du nya strömkablar


10 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
#3
alltså det går tdligen lågnivå kablar till det andra steget från stereon har jag läst mig till på forumet, men det är en aux kontakt som i stereon och kabeln till den som går till slutsteget försvinner ner i instrumenteringen,  finns det nån typ grnen kontakt till såna aux kontakter?  så man får ut 2?

10 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#4
men du ska beställa en sån smile tack för hjälpen! big_smile

1 037 Inlägg
21 september 2008
#5
SKa också beställa detta smile
Men man kan bara koppla in 1 (ett) extra slutsteg där eller hur e de? jag vill nämligen köra med ett litet steg till 6'9 orna och ytterligare ett steg till en blåda. Går detta?



Sök